در شبکه‌های اجتماعی از ما بپرسید.

WhatsApp
Telegram
Instagram

دسته کراس اور

قیمت:

۴۶۰,۰۰۰ تومان

دسته کراس اور از اولین نیازهای یک باشگاه دارای سیم کش است . اگر دسته کراس اور ندارید اقدام به خرید دسته کراس اور کنید . این دسته از فولاد با آبکاری کروم ساخته شده . و دارای شیارهای استانداری با عمق و فاصله ی مناسب است . دسته کراس اور به صورت جفت ارائه می شود . برای خرید دیگر دسته ها در صفحه فروشگاه

درباره محصول

دسته کراس اور

استفاده از سیم کش راهکاری عالی برای بهبود قدرت و توده عضلانی است . مشکل این است که بدون لوازم جانبی صحیح ، استفاده از آن تقریباً بی فایده هستند . هر مجموعه ی ورزشی که دستگاه سیم کش داشته باشید ، باید مجموعه ای از دسته کراس اور را هم برای دستگاه فراهم کند . دستگاه سیم کش در کنار این دسته ها کارآمد است . همچنین پابند اورکراس و مچبند از موارد دیگری است بودن آن موجب تکمیل شدن باشگاه می شود. دستگیره کراس اور از جنس فولاد سخت ساخت شده و معمولا دارای یک لوله ی توخالی شیاردار است که ورزشکار با گرفتن آن احساس راحتی می کند .

دسته کراس اور

جنس دسته

این دسته ها از فولاد سخت ساخته شده و با کروم آبکاری شده است . همچنین شیارهای این محصول به صورت لوزی های کنار هم است به طوری که از سر خوردن دست ورزشکار جلوگیری می کند . اما آیا شیارهای دارای استاندار خاصی است ؟ بله ، اگر شیارها خیلی عمیق باشد دست ورزشکار به خصوص دست بانوان را خراش می دهد . از سوی دیگر اگر شیارهای دارای فاصله ی کمی باشد . ممکن است دسته کراس اور در حین تمرین از دست ورزشکار رها شود که این موضوع موجب آسیب دیدگی خواهد شد . نوع دیگری از این محصول با نام نعل اسبی وجود دارد که در زیر نمایش داده شده است .

دسته کراس اور

 

کاربرد دسته کراس اور

طیف وسیعی از اتصالات ماشین سیم کش (Cable Machine Attachment) در بازار موجود است . از جمله این موارد می توان به میله های مستقیم یا دسته لت ، پابند اورکراس ، دستگیره های ، دسته رکابی ، دسته هشتی (زیر بغل) ، طناب ، دسته پیچ خورده یا EZ ، دسته نعلی ، تسمه کمکی ، تسمه سه سر و … اشاره کرد . انواع خارجی این محصول را می توانید در اینجا مشاهده کنید .

از دیگر کاربردهای این دسته می توان به بستن به صفحه هالتر و انجام حرکات ترکیبی اشاره کرد .

❤ محصولات مرتبط
خرید دسته اورکراسخرید دسته کراس اوردستگیره اورکراسدستگیره کراس اوردسته اورکراسکراس اور دسته دوم
فهرست