در شبکه‌های اجتماعی از ما بپرسید.

WhatsApp
Telegram
Instagram

تاتامی

قیمت:

۳۳۰,۰۰۰ تومان

تاتامی ورزشی برای ایجاد سطوح فومی در باشگاه های ورزشی، اتاق کودک، مهدکودک و مدارس مناسب است. این محصول ارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • ضخامت‌های مختلف
  • دانسیته‌ی مناسب
  • مقاومت بالا
  • رنگ‌بندی

رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی در انبار موجود است. برای سفارش دیگر رنگ‌ها با ما تماس بگیرید. برای سفارش دیگر ابعاد و ضخامت‌ها و دریافت مشاوره در خصوص انتخاب کفپوش مناسب با پشتیبانی مکسول تماس بگیرید.

درباره محصول

تاتامی چیست ؟

فوم تاتامی پر کاربردترین کفپوش برای ایجاد سالن‌هایی با کف حفاظت شده است . نرمی و مقاومت بالای آن موجب شده تا در اغلب باشگاه های ورزشی از آن استفاده شود . تشک فومی نام دیگر این محصول است که به طور غیررسمی استفاده می‌شود. در استفاده از تشک فومی باشگاه های ورزشی تنها نیستند و در مهد کودک ها ، مدارس و زمین بازی کودکان (محیط پارکی) نیز از تاتامی برای ایجاد کفپوش مناسب استفاده می شود . قیمت تاتامی نیز نسبت به قابلیت‌های آن بسیار مناسب است .

تمرین روی کفپوش فومی تاتامی

تاتامی جودو ، تاتامی کاراته و تاتامی اتاق کودک همه از یک جنس است . ام توصیه شده از تشک فومی بی بو شده برای اتاق کودک و محیط هایی مانند مهدکودک و مدرسه ارستفاده شود. البته تشک فومی معمولی هم پس از مدتی بدون بو می شود .

دیگر کفپوش‌ها

انواع دیگری از کفپوش ها از جمله تشکی ایروبیک ، مت یوگا ، چمن مصنوعی و کفپوش گرانولی نیز برای کفسازی استفاده می شود . اما تاتامی از همه آن ها پرکاربردتر است . علاوه بر تاتامی محصولات دیگری مانند تشک ورزشی و مت یوگا نیز در مکسول اسپرت ارائه می‌شود. 

می‌توانید انواع کفپوش های ورزشی فومی خارجی را در این لینک مشاهده کنید.

مزایا

استفاده از تاتامی به عنوان کفپوش علاوه بر زیباسازی ، موجب ایمن شدن محیط می شود . به طوری که اگر کسی روی آن زمین بخورد ، آسیبی نخواهد دید. همچنین جنس این محصول به هیچ عنوان لغزنده نیست و از سُر خوردن ورزشکاران حین تمرین جلوگیری می کند. همچنین آج های که روی تشک فومی موجود است موجب افزایش اصطکاک بدن با کفپوش می شود .

تمرین روی کفپوش تاتامی

تشک فومی از ترکیبات بهداشتی تولید شده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره جنس و روش ساخت تاتامی به بخش جنس مراجعه کنید. به همین دلیل تشک فومی باعت حساسیت نمی‌شود.

معایب

چرک شدن ، خراشیده شدن و فشرده شدن از جمله مهم ترین معایب تاتامی ورزشی است. همچنین سبک بودن تاتامی گاهی موجب حرکت آن در حین تمرین می شود . شستشوی دوره ای می توان از چرک شدن تاتامی جلوگیری کند . اما شستن تاتامی اندکی مشکل است . به همین دلیل اغلب در باشگاه ها از ورود کفش های آلوده جلوگیری می شود . گرانول نوع دیگری از کفپوش باشگاهی است که دارای مقاومت بالا می باشد .

رنگ بندی تاتامی فومی

کفپوش گرانول از لاستیک و رزین ساخته شده و مشکل چرک شدن ، فشرده شدن و خراشیده شدن تاتامی را حل کرده است . اما قیمت گرانول بیشتر از تاتامی می باشد .

جنس

تاتامی از گرانول های EVA (اتیل وینیل استات)، رنگ دانه، پودر اکسید روی و چند افزودنی دیگر ساخته می شود . این مواد در یک قالب با استفاده از بخار آب پخته شده می شود تا برگه های تاتامی تولید شود . همچنین در این همین مرحله آج تاتامی روی آن ایجاد می شود . پس از آن که برگه های خام تاتامی تولید شد ، تاتامی قفلی توسط پرس برش زده می شود . در حال حاضر پلیمر EVA از کشور کره جنوبی و چین واردات می شود . دانسیته یا فشردگی محصول باید به قدری باشد که انرژی ضربات را به خود جذب کرده و مانع از آسیب دیدگی شود. از سوی دیگر نباید آنقدر نرم باشد که پس از مدتی دچار کاهش ضخامت و فشردگی شود.

ابعاد و ضخامت

تشک فومی دارای ابعاد و ضخامت های مختلفی است. ضخامت تاتامی از 10 میل شروع شده و تا 50 میل ادامه می‌یابد. ابعاد نیز از 0.25 در 0.25 شروع می شود و تا 1 متر در 1 متر ادامه می‌یابد. تاتامی 20 میل با ابعاد 1 متر در 1 متر متداول ترین تشک فومی است که استفاده می‌شود. رنگ بندی این محصول هم بسیار متنوع است. از این میان رنگ های قرمز و آبی بیشترین کاربرد را دارد. معمولا تشک فومی را به صورت شطرنجی فرش می‌کنند که زیبایی منحصر به فردی به سالن‌ها می‌دهد.

برای دریافت قیمت تاتامی و محاسبه هزینه ایجاد کفپوش ورزشی در سالن ورزشی خود با پشتیبانی ما تماس بگیرید . گروه مکسول خدمات نصب کفپوش را نیز ارائه می شود. بنابراین می‌توانید کفپوش باشگاهی خود را با کمترین قیمت سفارش دهید.

❤ محصولات مرتبط
تاتامیتاتامی ۵۰ میلتاتامی اتاق کودکتاتامی جودوتاتامی چیستتاتامی ضخیمتاتامی قیمتتاتامی کاراتهتاتامی ورزشیزیرانداز ورزشیقیمت تاتامیقیمت تاتامی ۲۰ میلقیمت تاتامی ۵ سانتیقیمت تاتامی جودوقیمت تاتامی کاراتهکفپوش تاتامیکفپوش تاتامی چیستکفپوش تاتامی ضد آبکفپوش تاتامی قیمتکفپوش تاتامی کودککفپوش تاتامی مهد کودککفپوش تاتامی ورزشی
فهرست