1. محصولات
  2. فنر ترامپولین

در شبکه‌های اجتماعی از ما بپرسید.

WhatsApp
Telegram
Instagram

فنر ترامپولین

قیمت:

۷۵,۰۰۰ تومان

تامین انواع لوازم ترامپولین در مکسول اسپرت انجام می شود. برای خرید فنر ترامپولین و دیگر تجهیزات آن با ما تماس بگیرید. نوع استاندارد این محصول در هر زمانی بدون سفارش قبلی قابل تهیه است. اما اگر شما ابعاد فنرمورد نظر شما متفاوت است، پس از تماس با پشتیبانی و ثبت سفارش، نمونه را به ما تحویل دهید. پس از زمان مشخصی محصول مورد نیاز شما تولید می شود.

درباره محصول

فنر ترامپولین

ترامپولین یکی از بهترین وسایل ورزشی و تفریحی برای کودکان و بزرگسالان است. با این حال گاهی تامین لوازم ترامپولین ممکن است برای شما مشکل ساز شود. اگر شما تجربه شکستن فنر ترامپولین داشته باشید این موضوع را درک می‌کنید. تهیه لوازم ترامپولین یکی از وسایلی است که گاهی دچار شکستگی می شود. بر همین اساس  قطعا این مسئله موجب سردرگمی شما شده است.

چرا فنر ترامپولین می شکند

فنر همان عامل پرش کفی است. اما چرا می‌شکند؟ شکستن فنر دلایل مختلفی دارد که اضافه وزن و پرش های سنگین روی ترامپولین دلیل اصلی آن است. با این حال با توجه به آن که فنر طی یک فرآیند صنعتی ساخته می شود، ممکن است برخی از فنرها به صورت همگن ساخته نشده باشند و دچار شکستگی شود. اگر فنر ترامپولین شما هم شکسته باشد، حس می کنید اگر نتوانید آن را تهیه کنید، وسیله‌ی شما بی استفاده خواهد شد. این مسئله علاوه بر هزینه مالی، فضای شما را هم اشغال خواهد کرد. زیرا نه می‌توانید ترامپولین را دور بیندازید، نه این که از آن استفاده کنید. اگر فنر ترامپولین بشکند و شما از آن استفاده کنید به احتمال زیاد دیگر فنرهای آن نیز می‌شکند. حتی ممکن است کشش ناهمسان موجب پاره شدن کفی ترامپولین شود.

تامین لوازم ترامپولین

متاسفانه در سال‌های گذشته با توجه به وارداتی بودن ترامپولین، مشکلات زیادی برای تامین لوازم آن به خریدار اعمال می‌شد. اما در حال حاضر مکسول اسپرت تمام قطعات ترامپولین از جمله فنر را به صورت عمده و جزئی طراحی و می‌سازد. خرید فنر ترامپولین استاندارد را بدون نیاز به ثبت سفارش قبلی در هر زمانی از مکسول انجام دهید.

اما اگر ترامپولین شما شکل و نوع خاصی داشته باشد چه کار باید انجام دهید؟ برای تهیه فنرها با ابعاد و اشکال مختلف با تماس با پشتیبانی نمونه ای از فنر خود را به پشتیبانی ما تحویل دهید. پشتیبانی مکسول با ارسال فنر شما به تولیدی تعداد مورد نیاز شما را ساخته و به شما تحویل می‌دهد (برای شما ارسال می‌کند). همچنین شما می‌توانید پایه و کفشک و کش ترامپولین را از مکسول اسپرت تهیه کنید.

 

در پایان اشاره به این نکته لازم است که تمام محصولات مکسول دارای تضمین خدمات بوده و تمام اجزای آن توسط مکسول تامین می شود. بدون هیچ نگرانی از محصولات مکسول استفاده کنید و بالاترین سطح ارائه خدمات را از مکسول اسپرت دریافت کنید.

❤ محصولات مرتبط
خرید فنر ترامپولینفنر ترامپولین قیمتفنرهای ترامپولینقیمت فنر ترامپولین
فهرست