خرید دستگاه 180 درجه

  1. بلاگ
  2. خرید دستگاه 180 درجه

خرید دستگاه 180 درجه

دستگاه 180 درجه چیست؟

دستگاه 180 درجه یا پا باز کن یا دستگاه پا باز یک دستگاه مکانیکی برای افزایش انعطاف عضلات پا است. رسیدن به زاویه‌ی 180 درجه توسط این دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. با این دستگاه می‌توانید اطمینان داشته باشید که در دوران تمرین حرکت 180 درجه به هیچ عنوان به عضلات پای شما آسیب نمی‌رسد. اما چرا؟ دلیل این امر تحت کنترل بودن زاویه‌ی دستگاه توسط شما می‌باشد. یعنی دستگاه به آرامی باز شده و هر زمان شما احساس درد در عضلات پا کردید می توانید زاویه را کاهش داده و یا متوقف شوید. در راهنمای خرید دستگاه 180 درجه انواع دستگاه پا باز کن معرفی شده و مشخصات فنی آن بیان می‌شود.

تصویر زنی بر روی دستگاه پا باز کن مکسول

کاربرد دستگاه پا باز

اگر کارمند هستید و یا یک ورزشکار حرفه‌ای؛ تفاوتی ندارد. این دستگاه به شما کمک می‌کند به بالاترین انعطاف بدنی برسید. اگر شاغل هستید می‌توانید هر شب یک بازه‌ی زمانی با دستگاه تمرین کنید و به انعطاف مورد نظر خورد برسید. اما اگر ورزشکار هستید و مسابقات شما نزدیک است، می‌توانید از دستگاه 180 برای افزایش سریع زاویه‌ی پا تا 180 درجه و حتی بیشتر استفاده کنید.

دختری در حال انجام حرکت 180 درجه

لازم به ذکر است تمام دستگاه‌های ساخت مکسول اسپرت تا زاویه‌ی 200 درجه باز می‌شوند. رسیدن به زوایای بالاتر تا 360 درجه نیز ممکن است. برای این منظور دستگاه‌های سفارشی مکسول در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با هماهنگی پشتیبانی و سفارش محصول ویژه‌ی خود دستگاهی با زاویه‌ی 220 را سفارش دهید.

تجربه‌ی استفاده از دستگاه پا باز

ورزشکاران

ورزشکاران حرفه‌ای که از دستگاه پا باز کن استفاده کرده‌اند اظهار داشتند که استفاده از این دستگاه برای آن‌ها یک تجربه‌ی جدید بوده است. ورزشکاران حرفه‌ای اغلب در زوایای پایین مشکلی ندارد. آن‌ها به زوایای بالای پا رسیده‌اند و تنها می‌خواهند به زاویه‌ی 180 درجه‌ی کامل برسند. این کار برای ورزشکاران حرفه‌ای حتی سال‌ها به طول می‌انجامد و گاهی خسته کننده است. دلیل این امر این است که استفاده از روش‌های سنتی برای افزایش زاویه‌ی پا در زوایای بالا کاملا نا کارآمد است. همچنین گفتنی است که روش‌های سنتی افزایش انعطاف پا اغلب آسیب‌زا و درد آور است. اما با دستگاه پا باز کن می‌توان به راحتی در زوایای بالا تمرین کرد و حتی به زاویه‌ی بالاتر از 180 رسید که در روش‌های سنتی غیرممکن است.

زنی بر روی دستگاه 180

تازه کارها

افراد معمولی که هیچگاه از دستگاه پا باز کن استفاده نکرده‌اند تجربه‌ی متفاوتی از کار با این دستگاه دارند. تمام افرادی که اولین بار با این دستگاه تمرین می‌کنند متوجه افزایش انعطاف پای خود در اولین جلسه می‌شوند. این حیرت انگیز است که یک فرد در اولین جلسه‌ی تمرین به افزایش زاویه‌ی پا برسد. همچنین کودکان نیز تجربه‌ی خوبی از کار با دستگاه پا باز کن داشته‌اند. اگرچه دستگاه پا باز برای بزرگسالان طراحی شده، اما می‌توان با ترفندهایی از آن برای کودکان استفاده کرد. البته اگر نیاز دائم به دستگاه مخصوص کودکان دارید می‌توانید سفارش خود برای این دستگاه را در پشتیبانی مکسول اسپرت ثبت کنید.

با استفاده از دستگاه 180 درجه کودکان هیچ ترسی از انجام حرکت 180 ندارند. برعکس اغلب کودکان علاقه‌مند هستند روی دستگاه بنشینند و استفاده از آن را تجربه کنند. بر خلاف روش‌های سنتی افزایش انعطاف پا، تجربه‌ی استفاده از این دستگاه برای کودکان بسیار جذاب است.

زنی در حال حرکت پا باز 180 درجه

یک سوال مهم همواره از ما پرسیده می شود. تا چه سنی میتوان ۱۸۰ درجه باز کرد؟ به صورت علمی ثابت شده که اگر محدودیت پزشکی مثل پوکی و یا نرمی استخوان برای فرد وجود نداشته باشد، در تمام سنین می توان 180 درجه زد. اما واضح است که هرچه سن کمتر باشد، انعطاف پذیری بالاتر است.

راهنمای خرید

خرید بهترین دستگاه 180 برای مصارف خانگی و باشگاهی متفاوت است. آنچه شما می خواهید دستگاهی است که برای شما مدت‌ها کار کند و خرابی به همراه نداشته باشید. همه‌ی ما تجربه‌ی استفاده از دستگاه‌های کاربردی را داشته‌ایم که در کوتاه‌ترین مدت خراب شده و به جای این که ما از آن استفاده کنیم، دستگاه از ما برای پیدا کردن تعمیرکار و اشغال انباری استفاده می‌کند! پس واضح است که باید در خرید دقت کنیم. در صورتی که نیاز به تعمیر دستگاه پا باز داشتید می‌توانید از خدمات تخصصی مکسول اسپرت استفاده کنید.

مشخصات فنی

دستگاه پا باز یک دستگاه مکانیکی است. شکستگی چرخ دنده‌ها، هرز شدن بُلت و قفل شدن اهرم‌های مهم‌ترین موارد خرابی پا باز کن است. اگر در ساخت دستگاه از چرخ دنده‌های کربن استیل استفاده شود، دستگاه تا سال‌ها برای شما کار خواهد کرد. شما فقط باید به صورت دوره‌ای دستگاه را روغن‌کاری کنید.

اگر از بُلت با قطر مناسب در دستگاه استفاده شده باشد، به هیچ عنوان هرز نخواهد شد. همچنین اگر دستگاه بر اساس اصول مهندسی ساخته شده باشد، دستگاه گیر نخواهد کرد و قفل نخواهد شد.

شبیه سازی دستگاه پا باز کن توسط مکسول

متاسفانه اخیرا افراد ناآگاه دست به تولید خانگی و پخش دستگاه پا باز در بازار زده‌اند. این دستگاه‌ها به دلیل استفاده از قطعات متحرک آهنی و نامرغوب و تولید شدن با روش‌های غیر اصولی در همان استفاده اولیه‌ی دچار مشکل شده و یا پس از مدتی از کار می‌افتد. دستگاه پا باز یک دستگاه مکانیکی است که نیروی گردشی را از فرمان منتقل کرده و با دو تغییر جهت آن را به اهرم‌های دستگاه وارد می‌کند. هماهنگ شدن این قطعات به تلورانس میلی‌متری نیاز دارد. ایجاد نقشه‌های مهندسی دستگاه مهم‌ترین پیش‌نیاز این مطلب است. به طوری که ما بتوانید فاصله‌ها شامل طول اهرم‌ها، طول بازوها، طول بُلت و نحوه‌ی قرار گیری آن را داشته باشیم. این مسئله باعث می‌شود تمام دستگاه‌هایی که بر اساس یک نقشه‌ی مهندسی ساخته می‌شود مشابه باشد و تفاوت در کیفیت و عملکرد دستگاه نداشته باشیم.

تضمین دستگاه پا باز کن 180 درجه

مکسول اسپرت به عنوان یک گروه تولیدی دانش بنیان با هدف تولید بروزترین تجهیزات ورزشی اقدام به تهیه‌ی نقشه‌های دستگاه 180 درجه کرده است. بر این اساس دستگاه پا باز در نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی و با استفاده از علم مهندسی مکانیک طراحی شده و عملکرد آن در بخش شبیه‌سازی قطعات متحرک نرم‌افزار بررسی شده است. همین عامل باعث شده تا بتوانید ایرادات فنی و مهندسی دستگاه 180 درجه را رفع کنیم. همچنین با استفاده از نرم‌افزار و محاسبات تنش و آنالیز خستگی قطر بُلت و جنس چرخ دنده‌ها محاسبه شده است. نمونه‌ای از نقشه‌های مهندسی دستگاه را در زیر مشاهده می‌کنید.

چه دستگاهی را نخریم

دستگاهی که با وینچ دستی تولید شده فریب دهنده ترین دستگاه بازار است . اهرم های این دستگاه توسط یک وینچ با نیروی دست شما باز می شوند . و هر زمان شما دست را از روی وینچ بردارید ، اهرم ها بسته می شوند ! در واقع شما یک وسیله ی نمایشی را تهیه کردید . با این دستگاه هیچگاه به زاویه ی 180 درجه نمی رسید . زیرا در این زاویه نیاز به نیروی زیادی برای باز نگه داشتن اهرم ها است . همچنین باید مدت زمانی نیرو به صورت مداوم به عضلات شما وارد شود .

انتخاب دستگاه

در انتخاب دستگاه به جز کاربرد سایز بدنی خود را نیز در نظر بگیرید. اگر قد شما بیشتر از 185 است نیاز به دستگاهی با ابعاد بزرگتر دارید. برای این منظور دستگاه‌های مکسول و مکسول پرو ارائه شده‌اند. دستگاه مکسول برای کابردهای خانگی و باشگاهی ساده می‌باشد. محصول مکسول را در زیر مشاهده می‌کنید.

 

 

دستگاه مکسول پیرایم دارای نیرو محرکه الکتریکی است . این دستگاه با نیروی برق باز و بسته می شود . برای مطالعه بیشتر درباره این دستگاه به محصول آن مراجعه کنید .

 

 

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه وارد شوید

فهرست